Saturday 21 June 2014

UPKK Candidates



Hai semua!! Saya nak umumkan pengumuman yang akan menyedihkan korang semua!! Perahsantan nampaknya ..! Haha, sekali sekala kan :p Okay, saya akan stop berblog kerana mahu fokus dengan peperiksaan UPKK yang bakal saya duduki pada bulan 10. Mesti ada orang kata, Alaaaa, lambat lagi! Rilexlaa. Hoi! Relax kaulah! Haha, OVER nau aku.. Walaupun dia bulan 10, tetapi dia ada peperiksaan percubaan yang susah daripada yang UPKK sebenar. Apa? Tak tahu apa itu UPKK?! Ish ish ish!! Melampaunya korang.. UPKK bermaksud Ujian Penilaian Kelas Kafa. Maknanya peperiksaan sekolah agamalah ni.. Kalau dapat 8A, mesti best. Tapi, korang kena study hard gila gila lah!! Sebab, Rabu ni saya ada percubaan, memang gilalah buka komputer.!! :( Sebab ustazah kata baca nota padat yang disediakan dan hafal kesemuanya~!!! Kau gila apa? Nak hafal satu buku? Memang aku cari fasal buka komputer last minute. Ok, tidak ada entry sampai aku dah bebas dari UPKK. Mungkin bulan 11 atau 12. Sorry korang.

PS : Wish aku goodluck untuk percubaan :) Sayang korang!!

With Love,
Noor Mariah :)

3 Yang Baik Hati :

  1. Goodluck! :D
    Akak pun dulu ambil UPKK. Dapat 7A1C :( Haha C sirah. Do your best! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah,oklah tu kak Karimah! :D

      P/s:Lakukan yang terbaik ya Mariah! ^^

      Delete
  2. GoodLuck :)

    anda ditag

    http://asyuasyuranovelis.blogspot.com/2015/02/liebster-award-by-nrd-sktr.html

    ReplyDelete

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner