Tuesday 27 May 2014

Cuti, Cuti, Cuti!!

Assalamualaikum, Hai!
                                                                                                                                                                    Yeahhh! Cuti sekolah kembali lagi. Sedar atau tidak sedar, kita semakin hampir dengan Ramadhan. Tak sabarnya! Lepas itu raya, dapat makan rendang nenek yang 'awesome'!! Amboi, jauh makcik seorang ini berangan ya. Cuti sekolah ni saya tiada apa - apa perancangan. Cuma pergi kem je. Tu pun 3 hari. hari lain terikat dengan kelas tambahan. :'( Ahh, sedihnyaaa! Nasib baik kelas tambahan minggu hadapan! Kalau minggu ini, of course makcik ponteng nak. Minggu ni, nak fokus untuk tulis manuskrip je. Nak hantar dekat PTS. Kalau diterbitkan novel saya itu, huhuhu! Tidak dapat mahu bayangkan! Betapa popularnya saya! (perahsantan) Muahahaha! Nak juga masuk akhbar macam kawan saya ni! :3 Penulis termuda PTS, 11 tahun.




Tadaaaa!Wan Nur Syafiqahhhh! Nak tahu tak, dia juga masuk televisyen tau, Slot Banananananana! Eh, terpanjang pula 'na' makcik ini! :3 Maklumlah, excited! Doakan saya ya! :) Cuti sekolah berbaki 18 hari lagi. Fuhh, lama itu!! Kalau tidak siap manuskrip juga, tidak tahu lah nak cakap apa. Okey, makcik dah penat membebel! Babaii.. Assalamualaikum. :)

With Love,
Noor Mariah.











0 Yang Baik Hati :

Post a Comment

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner