Saturday 24 May 2014

Salam Perkenalan.

Assalamualaikum, Selamat Sejahtera! :)

Hai, kamu semua sihat? Saya ada blog baru. Hip Hip Horayyy!! Saya buat blog ini kerana saya hendak meneruskan coretan yang berada di blog - blog semangat tahi ayam yang sudah bersawang! :3 Hohoho! Terserlah kemalasan saya. Okey, saya nak cerita sikit tentang diri saya.

Nama : Noor Mariah (boleh panggil Mar)
Umur : Sweet eleven.
Berasal dari : Negeri Cencaluk. :3

Okey, Itu adalah serba sedikit maklumat diri saya. Tadi, di sekolah saya ada buat Hari Kokurikulum. Alah, yang jual - jual itu. Tahu? :3 Kalau hendak beli, kena beli guna kupon. Satu set kupon RM10. Semestinya, saya adalah seorang ahli kelab Doktor Muda yang berkaliber! (Alamak - alamak nasi lemak, kilang 'perahsantan' sudah dibina!) Saya bertugas jaga booth pemeriksaan kesihatan percuma. Dapatlah juga kawan dengan nes tu tadi. :3 Saya bertugas jaga booth dan periksa BMI diaorang. Apa? Tak tahu BMI tu apa? MasyaAllah. JK. JK. hahaha. BMI tu adalah berat badan dan tinggi yang ideal. Faham makcik? :3 Ramai juga tadi yang datang booth yang saya jaga di Bilik Rawatan. Tapi, yang tua - tua sahajalah! :3 Tapi, ada juga yang tua - tua tak mahu check. Takut doktor agaknya! Tadi saya promote sambil bagi 'brochur' dekat sorang pakcik ni.

Saya : Cik, jom buat pemeriksaan kesihatan! Dekat bilik rawatan sana tu ha. (sambil tunjuk arah bilik rawatan) Kita ada check BMI, gula dalam darah dan tekanan darah.

Pakcik : Tidak apa. Pakcik sihat je.

Hahaha! Nampak sangat takut doktor. Saya kata di dalam hati .(laser time). Okey, nampaknya. Sampai di sini sajalah nenek Mar membebel! Eleh, nenek - nenek pun vogue kan nama tu! Haha. Kilang perahsantan di'renovate'.

Salam Gwiyomi,
Noor Mariah. :)

0 Yang Baik Hati :

Post a Comment

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner